I gave you all

Jag skulle inte bli kär, jag lovade mig själv. Intalade mig själv hur jobbigt det faktiskt är, det är frustrerande att två människor försöker om och om igen men ständigt misslyckas. Man tappar intresset för kärleken och vill vara ensam. Det är enklarare att vara ensam, Du behöver i stortsätt bara tänka på dig själv. Man slipper tvingas lita på någon annan än dig själv, jag kan inte lita på någon annan & då blir det extra jobbigt att ha ett förhållande, då går du runt med en ständig oro. Men i alla fall så är allt det där jag lovade mig själv helt borta. Jag är så jävla kär igen. Det känns som att jag aldrig har saknat en människa så här mycket som när vi inte ses, Han gör mig så lycklig att det gör ont, och en kram av honom kan göra hela min dag! Men helt idiot som jag faktiskt är när det gäller förhållande, det är absolut ingenting jag kan undan hålla, för så är det. I alla fall så har jag gjort en väldigt dum sak, jag har inte varit med någon annan eller något sånt, men jag har gjort en dum sak, Jag vet knappt själv varför jag gjorde det, det var så onödigt, jag hade verkligen inte behövt göra det överhuvudtaget, det var så meningslöst av mig, Men nu är det gjort, & han har all rätt i världen att vara sur, Varför gör jag då alla dom här misstagen jämt och ständigt? Var och varranan dag så gör jag verkligen något fel, som jag sedan kommer på i efterhand hur fel det verkligen var. SJUKT. Jag får skriva upp "förbjudet att göra punkter" på min arm eller något.. Någon som har tips på hur man blir en bättre människa?! jag skojar men, antar att det är så att alla gör misstag, jag är nog en av dom som gör lite mer än andra.. Nu ska jag trots allt se en film och försöka sova, Som start på den här " bättre människa processen " så ska jag låta bli att ladda ner en film och istället se en gammal som jag har på datorn, creds! nattti 

Kommentera här: