7 månader idag!

Tiden har gått så himla fort, nu är du i Eskilstuna hos din bästa kompis och det är så tomt här hemma. Du är mitt lilla lyckopiller, skoldagarna går så himla fort när jag vet att du sitter hemma och väntar på mig. Vi har aldrig varit ifrån så här länge som nu, vi sover ihop varje natt men nu när du är så långt borta känner jag verkligen att jag aldrig skulle klara mig utan dig. Det finns ingenting ont i dig, du är alltid världens snällaste, du försöker alltid att göra det bästa utav allting. Livet är aldrig jobbigt med dig, du & jag lever en dans på rosor tillsammans, det är positivt! Jag är ganska så övertygad om att jag inte kommer att träffa en sån här pojkvän igen så därför försöker jag verkligen ta vara på dig och vårat förhållande, än så länge så har jag nog lyckats 
 
Jag hoppas för allt i världen att det här håller såååå himla länge, vi bor faktiskt redan ihop och det ser jag ingenting negativt i, det går super bra och tröttnar aldrig på dig! Ha det så bra nu och ta vara på tiden med Viktor! Älskar dig min kärlek, xo 
 
 

Kommentera här: