En lista

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? nej 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja 
Hur många har du varit kär i?  2
Är du kär just nu? ja 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Anna
När fyller du år? 1 april 
Några piercingar? En i tungan 
Vad har du på dig just nu? en tröja från bikbok
Vad tycker du mest om hos dig själv? hm, min snabba hårväxt!   
Vad är du bra på? hm, jag vet inte. Är bra på svenska i alla fall, fick A i det :) 
Vem älskar du mest på denna jorden? Familjen och mina katter  
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon annan 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Simon och rebecca vet nog det mesta
Vem är den roligaste av dina vänner? Rebecca 
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga!

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Ätit frukost med lisa och albin, inte hunnit med så mycket mer än.
Vad ska du göra nu? Städa mitt rum lite 
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? En macka och juice
Har du duschat idag? nej 
Är du trött nu? Nej 
Vad händer idag? Ska städa ordentligt och sen kommer simon och sover hos mig.

Annat.
Hur mår du just nu? Bra förutom min halsflus 
Är du hungrig nu? Nej, åt precis!
Vad är klockan nu just nu? 12:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och Facebook.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Ja
Vilket är ditt favoritband/artist?- Håkan hellström 
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt utom massa skrik

Kärlek.
Är du kär just nu? Ja 
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Igår
Är du romantisk? Ibland kanske om jag vill 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Vem sov du senast bredvid? Simon
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte exakt, men inte så gamla 19-20
Hur ska din tjejen/killen vara? Som simon :D 

 

Kommentera här: