Återvinn en kompis

Jag bloggar dåligt, Men det är så jävla mycket i skolan hela tiden, exakt jämt. Känns som att vi har ett matteprov i veckan ungefär och att allt går skit. Jag kämpar, det gör jag verkligen. Det visar sig ibland, och ibland inte, och det är när det inte visar resultat som jag blir galen. Känns som att hela den lilla fritiden man har också går åt till skolan. På fredagar har vi öppet för allmänheten i restaurangen, i början var det dom som var roliga, man ville nästan gå till skolan, jag var i alla fall pepp på något sätt. Men nu är det helt tvärt om, det är sån stress och så jävla jobbigt. Fötterna värker så in i helvete efter att ha stått upp en hel dag. Och om man sätter sig i 5 minuter så kommer någon lärare och skriker att man ska hjälpa sina kamrater.. äe säger bara det, att dom som säger att dom är skoltrötta, ska bara veta vad jag är. Det går inte att toppa. 
försöker att inte vara så emo på bloggen, men ibland blir det så i alla fall, när allt bara rinner över och jag blir så jävla trött. Önskar att man kunde få sova hela vintrarna så kanske man hade varit lite pigg nu till sommaren. Men näe, den fördelen tilldelades djuren.  

Kommentera här: