Godjul & gottnyttår

 
Har haft en jätte bra Jul med hela familjen, vi åt godmat och delade julklappar, min bästa julklapp var resan till Spanien som jag och Simon fick. Nyår var minst lika bra, vi åkte upp till Eskilstuna dagen innan och kom hem idag, Vi har festat, shoppat, promenerat och badat på äventyrsbadet. 
 
Jag fick en fråga om "alla mina djur" " Hej, Hur många djur har du? Vart har du alla och vad har du för djur? Kan du inte ta lite bilder? Älskar du alla dina djur lika mycket?" 
 
Visst kan jag fixa lite bilder, inga bra dock då jag lånade ut mina Systemkamera till Lisa som ska utomlands i 3 månader. 
 
Jag har 7 djur, 2 marsvin, 3 hamstrar och 2 katter och jag har dom på rummet ( se bilder nedan ) Katterna är 2 utekatter och springer ut och in och är lite överallt. Och visst älskar jag alla lika mycket, älskar djur överhuvudtaget, skulle kunna ha hur många som helst men det går ju inte. Känner dock lite mer för mina 2 katter då det är ett helt annat djur än en hamster eller marsvin, Men alla är härliga på sitt sätt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: