Bästa panda

Som ni kanske redan har förstått genom alla bilder jag har lagt upp så har jag alltså 3 hamstrar, Panda,Piggy och Prada. Piggy var min första, skulle egentligen inte ha fler men sen Fick en hamster på djuraffären ungar, jag var där för att kolla, då hade mamman bitit ihjäl alla utom Panda, han hade lyckats komma undan. Då kände jag mig tvungen att köpa honom! Sen Prada hon var först elins, sen skulle elin flytta och kunde därför inte ha kvar henne och frågade mig om jag inte kunde ta henne, och sjävlklart. Prada är världens härligaste kompis.

Men till sak, Panda min minsta hamster har man inte kunnat ta utan att bli rent av i hjälbiten om händerna, och det kan göra riktigt ont när han biter tag hårt. Har haft han 2 månader och aldrig kunnat bära upp honom. Inte alls roligt, men idag så fick pappa upp honom i sin hand och hade säkert ute han i en halv timme, super kul att se.

På söndag flyttar jag och simon till en egen lägenhet, då vill mamma & pappa ha kvar hamstrarna, haha men nej det tillät inte jag, dom skulle få ha Panda i några veckor tills dom fått honom riktigt tam, Iaf så har vi suttit hela dagen och gjort listor på vad vi måste ta med oss och vad vi måste köpa med oss. Det är mycket saker att tänka på hela tiden, men det ska bli super bra!

Nu blev det ett långt inlägg, men inte så ofta jag skriver så mycket!
Ni får även en bild på Panda i pappas bröstficka, så söt :') xoxo
 

Kommentera här: