Mitt höstlov

Har haft praktik i 4 veckor på Bowlinghallens restaurang, slutade ganska sent och var väldigt trött när jag kom hem. Det var roligt där, alla var väldigt trevliga och jag lärde mig massor! Ska jag vara ärlig så tror jag till och med att jag lärde mig mer på dom 4 veckorna än vad jag har gjort i skolan på 1 år. Men jag gillar skolan, går hellre i skolan än praktik. Men sista fredagen gick fort och det var väldigt skönt att komma hem och veta att man är ledig i en vecka. 
 
Mitt höstlov var bra och skönt, träffade kompisar, fikade ibland, shoppade ibland, och var mycket med min
pojkvän som även fyllde 18 år i Lördags, Då var vi ute och åt med hela hans familj, super godmat.
 
 
 
Har också fått hem två Marsvin som jag ska ta hand om under vintern, dom är jätte söta och mysiga. Tyra och sotis. 
 
 
Nu har skolan börjat igen och första Måndagen var vi i köket hela dagen och gjorde massa Julgodis. 
 
 

Kommentera här: