Helgen

i fredags så var jag och simon på bio, den nya snabba cash, den var bra somfan tyckte jag. Sen var vi bara hemma hos mig, åt mat och somnade. I lördags åkte vi till totebo runt klockan 12, åt tacos med emma johan och linus, sen åkte alla vi och fiskade men fick ingen fisk haha, sen åkte jag emma och simon till min stuga och hälsade på mamma och pappa en stund, sen åkte vi tillbaks till totebo igen såg en film och åkte sedan till ankarsrum och drack lite öl och sjöng singstar hemma hos ronja. Sen tog jag och simon nattbussen hem och somnade. Från i söndags och framått har jag haft världens halsfluss, har varit hemma nu måndag - tisdag, tråkigt att sitta hemma ensam en hel dag, men idag kommer simon hit efter skolan ett tag iaf. Har börjat titta på one tree hill nu också eftersom att pretty little liars har ett långt uppehåll på typ 2 månader. Så nu ska jag titta några avsnitt och sova en stund till. 

Kommentera här: