18 år!!!

Äntligen 18. Hade världens absolut bästa födelsedag med mamma pappa och Simon. Fick så himla fina grejer som jag verkligen önskat mig, fick också 2 jätte fina presenter av bästa Beckis på morgonen! På kvällen var vi ute och åt och hade det super bra. Dagen efter så bjöd Louise mig på fika och mat, jätte gott och super mysigt! Idag har jag haft möte med Malin och sen hem till Bella där Jennie också var, vi bakade en super god tårta med nutella och jag fick även fina presenter av dom 2 och jätte fina blommor :) imorgon blir det ännu mer firande då Lisa äntligen kommer hem från Hawaii, har hållt på att dö utan henne. En riktigt bra vecka! tack så hemskt mycket alla!! 
 
Träffade också världens sötaste hund idag, jennies fina samson! Vi tog lite bilder med honom :) 
 







Kommentera här: